Sarah - Mini - ena halvan av bloggen.

Mitt namn är Sarah (Mini) och helt ärligt är jag ingen bloggare egenligen.

Men att få skriva ner halvtokiga och ibland intressanta saker passar mig rätt bra ändå.

Jag älskar att skriva, speciellt noveller. Skrivandet är som en del av mig men ändå klarar jag knappt av att uppdatera en blogg. Det konstiga är att jag kan skriva en novell på nolltid men när jag ska beskriva mitt liv med ord så börjar jag tveka, sudda och tänka om.



Folk uppfattar mig på olika sätt. Folk jag inte känner bra tror att jag är tystlåten, skötsam och försiktig men mina närmaste vänner vet om att jag kan vara sprallig, rolig och glad.

Kommer bli intressant att se hur ni uppfattar mig och få se vad ni vill dela med er av till oss här på bloggen.


Välkomma till M & M´s blogg!


Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen tillbaka till bloggvärlden sarah! :D

2010-06-23 @ 20:50:49
URL: http://beliveinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0