Pomplamoose

Jag är helt kär i PomplamooseMusic ända sedan jag hörde Single Ladies covern, och det faktum att de har över 1 miljon på de flesta klipp gör mig så glad. Jätteroligt när det går bra för någon så duktig!

Och jag som varit så insnöad på ämnet om Michael Jackson, huruvida han är död eller inte, var såklart tvungen att lyssna på denna och ooooh. Man blir ju helt varm i huvudet. Ikväll har jag faktiskt kollat igenom SVT Play-klipp, så kom jag in på Bobster av någon anledning - minns inte vilken för tillfället, men jag klickade vidare och kom in på både det ena och det andra, först en mensblogg och sen kom jag fram till "bloggserien" Vilma.se, haha den är så töntig att jag blir glad av att se den. Karaktärerna ska gå i 6an, alltså 97-or och Vanessa är skrämmande lik en stalker jag hade för ett tag sedan. Hmm! Om man är lättroad som jag på kvällskvisten kan man faktiskt traggla igenom inläggen, eller så kan man också lyssna på awesome Grapefrukts-musik ;)

Hoppas Sarah också bloggar snart, men hon är inte lika galen som jag i att blogga, hehe.

; Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0