Malin - Manson - andra halvan av bloggen

Det är jag som är Manson i M&M´s. Anledningen är att i vår duo är det jag som är "emo", "alternativ", vad ni än vill kalla det. Det är jag som jämt brukade gå omkring med regnbågsfärgade strumpbyxor med blåa badshorts, utan skor på 70-vägen - promenerandes mot ingenstans med en tussilago i näven. Jag är en person som gärna anpassar mig till trender, stilar, men har äntligen börjat komma överens med vem jag egentligen är. Malin heter jag egentligen och jag är yngst (i världen känns det ibland som). Inte gammal nog att göra mycket, egentligen. Nu kan jag straffas för saker som jag förmodligen inte kommer göra och är mogen nog att uppfostra ett barn om jag råkar krysta fram ett litet knyte, bara lite lagom spontant. Finns inte så mycket att berätta om mig själv, faktiskt, jag är bara en väldigt ambitiös person med stora drömmar men är lagom lat för att knappt uppfylla dem. Jag har bestämt mig för att bli kändis men har inte kommit på hur än. Har en förmåga att låta tankarna vandra vidare från ett ämne till ett annat, ser jag till exempel Tele2-fåret på ett reklamblad så kommer jag att tänka på Phille i den tecknade Herkules. Bara sådär liksom!

 

Jag uttrycker mig genom musik, låtar, texter, fotografi. Är inte särskilt estetiskt lagd egentligen, men tycker om att sjunga och spela piano lite sådär svenne-lagom som det brukar vara! Min passion är och förblir nog alltid hästar och framgång. Tycker jag inte om en person så märks det, även om jag försöker vara snäll mot de flesta. För det mesta.

 

Beundrar människor som kan få mig att skratta högt, eller som kan spela ett instrument. Är intresserad av mode och kultur, men skapar egna vägar att bana mig fram på.

 

P0zz. Eller.. nej. Eller. Jo. ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Fin presentation av dig själv malin! ska bli kul att följa denna blogg :D

2010-06-23 @ 20:52:43
URL: http://beliveinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0