But I'd do it again if I could.

Letar nya kläder till min garderob, det är faktiskt dags för en rensning i min stora garderob och det betyder nya kläder, hoho! Man blir ju fan lycklig alltså! För övrigt så förstår jag mig inte på världen idag, mer specifikt så syftar jag på vissa personer. Är man sig själv duger man inte, är man någon till lags är man tråkig. Hellre mig själv som sur bitterkärring eller någon galet konstig plastdocka som bara ska le och nicka åt allt som sägs.

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes,
I am out of control and at times hard to handle.
But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."

; Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0