Aj min röv!

Sarah har ont i rumpan för hon har skumpat runt på en busig ardenner, alltså blir det bara jag som rider imorgon bitti. Jag har inte ont iallafall, men jag är väl mer vältränad än vad hon är. Jag skulle galoppera på den oinridne hästen, men hon travade bara jätte, jättefort, men Sarahs häst däremot hon fick såklart galoppera ifatt och det var inte Sarah beredd på! Så nu har hon ringt hem och skrutit om sin fantastiska insats för hästlaget, man blir faktiskt lite stolt när det visade sig att hon satt kvar, haha. Video (som inte ens blev en video, något på kameran krånglade) blev bara 1 sekund lång, men det är iallafall ett levande bevis på att vi satt där på två maffiga ardennrar mitt ute i skogen. Så var det med det. Vi kör hem imorgon vid lunchtid, så det blir uppdatering från både min och Sarahs del när vi är hemma båda två - från olika datorer, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0