A million here, a million there, a milli a-a a milli

Nu är det bara Malin som bloggar för tillfället, för de andra är på nedanvåningen och spelar spel. Jag ballade ur för jag pallar inte nu för tiden med någonting, tycker det är så tråkigt. Men det kan bero på att det är sån tid nu. Sarah är utomhus och försöker få täckning på sin mobil, det är inte alltid lätt när man är ute på vischan. Men man är väl pro som har Telesnor och inte 3, haha. Även om 3 har finurliga reklamer om telefonjack och Telenor har om kroppsspråk och så, men sånt är livet - 3 har kass täckning i varje fall. Ligger här i sängen och saknar faktiskt Malmö lite, även om jag inte tycker om den staden särskilt mycket. Men det är ändå home sweet home, men imorgon blir det ridning som sagt och det är värt att stanna - sen åker vi också till Växjö för att äventyra lite. Jag tror att jag har fått mer myggbett nu än vad jag fått överlag alla andra somrar, men man ska försöka tänka på annat än att klia så brukar det gå rätt hyfsat, om man inte gör som jag - kliar sönder dem i sömnen. Usch! Saknar musik !!! Spotify tar upp för mycket mB så det skiter sig. Äsch, får väl tralla för mig själv i skogen åtminstone, haha.


M&M's midsommarafton på äventyr

; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0