Zombie

Man känner sig helt ball när det kommer så många besökare! Dryga hundringen är verkligen ett supersteg ifrån det som vi började med. Snart kommer det väl fram små dudes och dudettes i stan och frågar om autografer .. eller nej, haha, det skulle jag inte tro. Ärligt talat så tycker jag det är lite värdelöst att vara kvalificerad som "kändis" när man inte åstadkommit något annat än att plita ner ett par ord varje dag om sitt liv, typ som eh jag vet inte KISSIE, FOKI, DESSIE, ja och så vidare. !? Fast man kan väl tycka det att Foki och de två största fjortisbloggarna inte borde nämnas i samma klang, men ärligt talat så har inte Foki bidragit särskilt mycket med något annat än sin söta blogg. De största bloggarna som Kenza och Blondinbella har utöver sina bloggar riktiga arbeten, men klart att bloggen bidrar till framgången, men jag tycker det inte är något som borde skapa kändismaterial.

För övrigt så är jag helt kär i den gamla klassikern Zombie av The Cranberries.


; Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan mitt namn är canez och driver en skönhetsblogg på nattstad.se, nya tips varje dag och just nu är två tävlingar igång, titta gärna in och se vad du tycker :) www.nattstad.se/caanez



kolla gärna på http://Angiihsblogg.blogg.se ( en underhållande blogg)

2010-07-02 @ 01:36:23
Postat av: Alexandra

Vad händer idag och i helgen? :)

2010-07-02 @ 04:21:58
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0