Where'd you get crack?

Bara snubblade över något lokalt band häromdagen, Huntington, man bara.. naaajs. Nej men seriöst så är det roligt att hitta något man gillar som inte är från Jönköping/Trosa/[insert place that's far away from Malmö]. Nämnde jag att bandet var från Malmö? MALMÖ. Sunkigaste och även en av de större städerna med folk som blir skjutna titt som tätt, staden där jag tillbringat ett par kvällar intryckt i någon publik som står och hoppar och skriker på KB. Yesbox.

Och sen helt random klockan tre i morse plirade jag in på Malmöfestivalens sida och bara konstaterade hur många awesome band som kommer dit och ska spela. BAND OF HORSES FUCK YES. Förlåt. Men ja. Och så ska jag nog trots allt kika på Adept också, just for the fun of it. Man tackar väl inte nej till en nice moshpit?

; Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0