Smultron och gula bilar

Jag var nere en tur på den "lokala" second hand-butiken innan idag, (med lokala menar jag den som ligger närmast, alltså inte nära men rätt nära ändå) och hittade ballaste väskan för 60 spänn! Ser helt oanvänd ut också, man blir så lycklig! Det är något animaliskt över den, men man kan inte riktigt sätta fingret på det och så har den flätade lädersnören på framsidan. ÅH VAD GLAD JAG ÄR. I övrigt hittade jag bara massa skitkläder som inte var värda sina pengar, alltså inga klädköp á la någon random vintagebloggare som jag tycker om.

Idag var det också Sarahs sista arbetsdag, hennes arbetsgivare pröjsar bra så hon har lovat mig en glass - DYYRT OCH HELIGT. Sånt blir man också lycklig av.

Nu är alltså ställningen på bloggen
Sarah; RIK QUINNA 94
Malin; INTE SÅ RIK QUINNA MEN JÄVLIGT PMSIG OCH ALLMÄNT DUM I HUVET FATTIGLAPP 92 (i wish. 94 här också)

Känner att jag vill in i min kreativa period igen, det blir väl ett par låtar och några fotografier knäppta inom snaraste. Och det var så länge sen jag skrev.. seriöst alltså, inte bloggmaterial, hoho. Och jag förstår inte hur jag får alla fetmalar urban in på mitt rum. INTE HELT OKEJ.

; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0