Occupado!

Sitter och mumsar på mina cheddarpopcorn och kollar på Family Guy. Mycket drama har hänt idag och det är skönt att ha möjligheten to sit back and relax. Lite bus med hundarna och nu lite isté. Brodern sitter på ovanvåningen och kollar på Kick-Ass, en superb film, lite osmaklig i vissa scener men ändå värd! Funderar på ett redhead igen, det är ju så fantastiskt fint! Note to self; Skaka inte på ett glas fullt med isté, det kommer att spillas ut!

Vågar för övrigt inte lägga ut bilder på mig själv när jag var rödhårig för en tid sedan, hoho, det är alldeles för pinsamt..

Kommentarer
Postat av: karin

men hallå :O jo!

Jag menade inte dig! :O eller sarah. Jag menade sara C.

2010-07-17 @ 12:54:06
URL: http://beliveinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0