Kallt hav och sand mellan tårna!

Hejhej allihopa! Nu är jag störthungrig och måste verkligen hitta på något att laga, har inte ätit något på hela dagen för jag har faktiskt varit på.. dun dun dun - stranden! Bara en enkel familjegrej, alla åt kakor förutom jag - är tjock som jag är, hoho. (Jag ska börja träna snart, jag LOVAR!) Nu sitter jag mest och funderar på vad man kan göra en kväll som denna, kanske börja träna redan idag och springa en runda? Måste ändå duscha ur saltvattnet och sanden ur håret och resten av kroppen. Ja, det låter bra - så gör jag!

Anledningen till att Sarah inte bloggar för tillfället är att hon jobbar och har nog inte lust att hinna med bloggen också, eller.. det är iallafall vad jag tror, haha! Men hon återkommer väl till helgen, om inte så får jag allt skälla på henne, ;)

; Malin

Kommentarer
Postat av: litenfotofantast ♥

Haha klockrent citat i menyn!

2010-07-01 @ 20:11:18
URL: http://litenfotofantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0