Jag vill ställa upp alla mina pojkvänner på en rad.

Känns bra att bloggandet håller i sig, imorgon fyller minsann M&M-bloggen en hel månad! Anledningen till att det inte finns ett inlägg den 21 Juni är för att jag helst ville fixa klart med designen och bara hade ett testinlägg uppe just då, men den skapades iallafall den 21! Så grattis till oss, jag ska nog fira det med ett rejält träningspass, hoho! Det är så kvavt utomhus när värmen trycker på så, men har hört från ett par vänner att det är skönt att springa ändå - jag får väl försöka helt enkelt.

På tal om något helt annat så har jag verkligen fått upp ögonen för Cubus nu på senare tid, känns fräscht och snyggt för en billig peng, kanske mitt nya H&M? Funderar på att tvinga upp en förälder till BC så man får plira lite på rean som förmodligen pågår. SOLGLASÖGON MÅSTE OCKSÅ INHANDLAS, om jag inte hittar något annat så köper jag faktiskt blingbling-brillsen från den där butiken i Entré. ÄVEN OM DU BLIR LACK ELLER INTE, SARAH. :  D

Typiskt mig att födas med världens flummigaste ansiktsform så man inte kan ha solglasögon utan att se ut som en mupp.. suck.

; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0