Jag veeeet.

Kass uppdatering från bådas sidor, framförallt min sida.. suck. Har bara inte haft hjärta att starta min bärbara, har mest suttit insnöad på mopedkörning, solbad (som är rätt misslyckad haha) och lugna dagar fyllda med sömn och mat. Men nu sitter jag här med det trådlösa inkopplat, det har faktiskt åskat som in i bomben här nere i Malmö rätt så precis, men efter en tur med hundarna ut i regnet hade pappa varit så snäll och pluggat in kontakten igen.

Hoppas ni har det bra, nu börjar den svenska sommaren träda fram!
The Police – Murder By Numbers
Såg filmen "Copycat" igårkväll på TV6, riktigt bra film. Började lyssna på denna klassikern kort efter filmens slut och den är riiiktigt funky. ;)
; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0