I know, I know..

Ja, jag är medveten om att jag rent ut sagt SKET i att blogga igår. Tänkte på det ett tag, men då kände jag också huvudvärken krypa upp och in i mitt huvud, det är som ett djur. Krypande, frustrerande känsla, really. Min lilla Ciao-moppe är metallic blå och jättesöt hoho, den har jag också rastat nu när det är SOMMARVÄRME! Börjar min träning på måndag, det blir intensiva veckor innan skolstarten - då vill man såklart också börja med en fräsch kondition och kanske även en fräsch kropp. Funderar på mest löpning och fokus på konditionen, men även lite styrketräning och simning. Roligt, roligt - hoppas jag bara peppar upp mig själv så jag går igenom det.

Puss! <3



; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0