Don't talk, don't say a thing..

Det blev inte mycket hemhandlat för min del från Gekås, men en skolväska som förhoppningsvis är rymlig nog att rymma min MACBOOK PRO som jag får genom skolan, HOHO. Sug på den! Ligger här i sängen och lyssnar på Sean Kingston, alltså.. fråga mig inte, för jag vet inte själv varför. Men försöker få lite struktur på mitt liv, snart kan man inte sova bort dagarna längre utan det är dags att bli lite vuxen och faktiskt ta hand om sig själv och sitt liv. Skrämmande tanke. Men sitter iallafall och letar lite kläder inför min utrensning av garderoben, har mycket kläder som bara hänger och inte gör någon nytta - det kan man istället skänka till någon second hand-butik eller dylikt, så gör man någon nytta liksom!
Nä, jag har så satans ont i huvudet nu så jag tror jag ska försöka sova lite. Seeya in the morning! ♥

; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0