- Jag lämnar er med en gåta

Hej alla bloggläsare!

Som jag sagt tusen gånger till Malin, jag är ingen bra bloggare och kommer aldrig någonsin bli en.
En riktigt bloggare kastar sig över datan med näbbar och klor fast dem arbetat i 9 timmar. men jag däremot sätter mig ner och halvsover eller rusar runt och fixar en massa onödiga saker.
Fast jag går upp klockan 6.00 varje morgon och är hemma vid 17.00 kände jag att ni var värda en liten uppdatering.
 
I fredags var jag och såg Eclipse och jag vill tyvärr inte göra en stor lång recension utan jag säger såhär: den var bra, den bästa av dem allihop och jag älskar vargarna (och den halvnakna taylor lautner såklart).
Och sen klockan 6.00 på lördagen (jag vet helt sjukt, får aldrig sova ut) så körde vi till Uddevalla för att träffa mammas kusiner för första gången och samla släkten. Vi bodde i Kristers, Thomas och Leifs stuga (mammas kusiner) och vi hade riktigt kul.

Jag gav Krister en gåta som han skulle lösa och han lovade att ringa mig när han kom på svaret.
och vet ni vad?

Han ringde mig i måndags och gav mig svaret!
Det är inte många människor som faktiskt hade gjort så, det är för det mesta bara en massa prat.

Jag lämnar er också med samma gåta så får vi se hur det går:

Jag tillverkar någonting som du köper men som någon annan använder utan att veta om det.
Vad är det för någonting?

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0