Wu Tang Clan

Pappa och Sarah har något gemensamt. De ska alltid klura ut finurliga namn till helt vanliga färger, lila kan vara lavendel, plommon, lilac, gredelin - tja, ni förstår. Idag sa jag till honom; ser du något annorlunda med mitt utseende idag? Han svarade med, du har färgat håret! Och klippt det? Inte? Nejnej, men det blev väl bra. Jag svarade; Nej, det skulle vara genomrött och som det ser ut nu så är det hälften rött och hälften brunt. Och så bara kommer den här kommentaren; Det ser inte konstigt ut, du har KASTANJEBRUNT hår.

Hahahahaahahahahahahahahahahahahahah. <3

Precis så beskriver Sarah lite dunkelt brun hårfärg med röda inslag. Åh så fint det ska vara! Blir så glad :)

Idag klockan 20:00 så ska jag och Sarah befinna oss vid gamla posthuset och lyssna på Vit Päls. Det låter lite kult, lite hemmagjort och lite risigt i kanterna.
"Jag hade inte skrivit dagbok på ett tag så jag satte mig och skrev ner allt jag gjort den senaste månaden. Sedan sjöng jag alltihop över ett par trummor från en Gingerbread Patriots låt. Allting låter rätt blasé och kanske lite torftigt, men nu var det i alla fall så..."

Det kan bli rätt intressant.

; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0