Tösen som dödar tid.

Och nu har det blivit augusti. Augusti är oftast den månad som hösten börjar dra sig tätt, sensommaren tar slut och folk börjar klä på sig igen. Jag vill inte klä på mig igen, jag vill fortfarande ha värmen och solen och lyckan i att ha en glass och se den smälta i takt med att jag äter upp den. Jag vill fortfarande kunna gå upp mitt i natten och bara börja dansa till Before Their Eyes eller vad fan som helst. Främst av allt vill jag ha sommarlov förevigt..

Och bara ha den där möjligheten att försöka filma in pinsamma videoinlägg mitt i sin ensamhet utan att behöva oroa sig att slösa tid, för det är ju för fan sommarlov. (ja, det är sant.. tyvärr)

; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0