Parkour

När jag var liten var jag en klätterapa, fanns det ett staket, en påle, ja vad som helst så svingade jag mig över och landade mjukt. På "äldre dar" så har jag lagt av med det, men nu när jag spelat igenom Mirrors Edge för andra gången blir man så pepp på att börja igen. Först och främst är det en fantastisk möjlighet att träna upp alla tre träningsformerna - det vill säga styrka, kondition och uthållighet, sen att det ser skitball ut när man studsar från en punkt till en annan det är också en sak, såklart. Så nu ska jag bara köpa lite träningskläder á la Faith Connors, samt gympaskor och sen är jag good to go!

Vad säger ni? Är bilden som är tagen för ungefär 1 ½ år sedan likt haha? (weird coinsidence, i know!)

Jag menar, lite spikes under mitt högra öga och en skitsnygg tattoo på armen och jag är good to go!
Fast jag vill inte ha svart hår igen.. förjävla svårt att bleka det ljust igen då.

; Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0