Jag tycker det är inspirerande iallafall.

Var ju så sjukt peppad igårkväll på att börja med parkour, sagt och gjort - jag sprang ut i trädgårdens baksida och började värma upp lite. Katastrof! Jag har noll kondition, noll styrka och noll uthållighet. Allt på grund av att ridningen slutade i juni, för ja - det var därifrån jag fick min träning och nowhere else. Visst ska jag börja jogga, men först måste jag ha skor och nya träningskläder. Efter det så ska jag börja med parkour, men började lite lätt med att försöka göra kullerbyttor, skutta över det låga bordet och sedan använda det för att träna styrka i bland annat ryggen. Kan säga att jag drog med mig halva gräsmattan in, med en värkande rygg och lite svett under armhålorna. Oh well, nu har jag börjat iallafall.


; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0