Enjoy yourself.

Imorgon, eller ja.. om ett par 12 timmar kanske så ska jag äntligen köpa löparskor. Mycket stötdämpande ligger högt på listan men ett par sköna, greppbara är nog högsta prioriteringen. Nu äntligen börjar jag med träning igen! Ska bli riktigt roligt faktiskt. Och så var det det här angående parkour-övningarna, haha.. försöker köra lite basic grejer, men främst måste jag lära mig att göra en riktig roll (!?). På marken är det inga problem men när det är efter ett hopp så blir jag så jävla psykad, måste få bort den där blockeringen.. Men med fart och flyt så kommer det nog lösa sig det med! Kom igen Malin du kan ju för fan det här!

; Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0